فایل آماده دانلود پاورپوینت بررسی اهمیت كارآفرینی


پاورپوینت بررسی اهمیت كارآفرینی

به صفحه دانلود فایل پاورپوینت بررسی اهمیت كارآفرینی خوش آمدید. به منظور مشاهده توضیحات بیشتر و دانلود روی دکمه سبز رنگ زیر کلیک کنید.

توضیحات بیشتر دانلود


برچسب ها: پاورپوینت بررسی اهمیت كارآفرینی , دانلود پاورپوینت بررسی اهمیت كارآفرینی , نمونه پاورپوینت بررسی اهمیت كارآفرینی , فایل پاورپوینت بررسی اهمیت ,
[ بازدید : 51 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]
[ يکشنبه 12 آذر 1396 ] [ 22:16 ] [ فردوس جام ]

فایل آماده دانلود مقاله بررسی دولت ،کارآفرینی و توسعه منطقه ای


مقاله بررسی دولت ،کارآفرینی و توسعه منطقه ای

به صفحه دانلود فایل مقاله بررسی دولت ،کارآفرینی و توسعه منطقه ای خوش آمدید. به منظور مشاهده توضیحات بیشتر و دانلود روی دکمه سبز رنگ زیر کلیک کنید.

توضیحات بیشتر دانلود


برچسب ها: مقاله بررسی دولت ،کارآفرینی و توسعه منطقه ای , دانلود مقاله بررسی دولت ،کارآفرینی و توسعه منطقه ای , نمونه مقاله بررسی دولت ،کارآفرینی و توسعه ,
[ بازدید : 20 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]
[ شنبه 11 آذر 1396 ] [ 20:14 ] [ فردوس جام ]

فایل آماده دانلود پاورپوینت بررسی سیستم lsf


پاورپوینت بررسی سیستم lsf

به صفحه دانلود فایل پاورپوینت بررسی سیستم lsf خوش آمدید. به منظور مشاهده توضیحات بیشتر و دانلود روی دکمه سبز رنگ زیر کلیک کنید.

توضیحات بیشتر دانلود


برچسب ها: پاورپوینت بررسی سیستم lsf , دانلود پاورپوینت بررسی سیستم lsf , نمونه پاورپوینت بررسی سیستم lsf , فایل پاورپوینت بررسی سیستم lsf , خرید پاورپوینت بررسی س ,
[ بازدید : 25 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]
[ پنجشنبه 9 آذر 1396 ] [ 20:01 ] [ فردوس جام ]

فایل آماده دانلود پاورپوینت بررسی ساختار شکست کار (W.B.S)


پاورپوینت بررسی ساختار شکست کار (W.B.S)

به صفحه دانلود فایل پاورپوینت بررسی ساختار شکست کار (W.B.S) خوش آمدید. به منظور مشاهده توضیحات بیشتر و دانلود روی دکمه سبز رنگ زیر کلیک کنید.

توضیحات بیشتر دانلود


برچسب ها: پاورپوینت بررسی ساختار شکست کار (W.B.S) , دانلود پاورپوینت بررسی ساختار شکست کار (W.B.S) , نمونه پاورپوینت بررسی ساختار شکست کار (W.B.S) , فایل پاورپوینت ,
[ بازدید : 32 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]
[ چهارشنبه 8 آذر 1396 ] [ 11:31 ] [ فردوس جام ]

فایل آماده دانلود پاورپوینت بررسی اصول طراحی مساجد


پاورپوینت بررسی اصول طراحی مساجد

به صفحه دانلود فایل پاورپوینت بررسی اصول طراحی مساجد خوش آمدید. به منظور مشاهده توضیحات بیشتر و دانلود روی دکمه سبز رنگ زیر کلیک کنید.

توضیحات بیشتر دانلود


برچسب ها: پاورپوینت بررسی اصول طراحی مساجد , دانلود پاورپوینت بررسی اصول طراحی مساجد , نمونه پاورپوینت بررسی اصول طراحی مساجد , فایل پاورپوینت بررسی اصول ,
[ بازدید : 23 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]
[ شنبه 4 آذر 1396 ] [ 23:04 ] [ فردوس جام ]

بررسی تاثیر تبلیغات روابط عمومی بر میزان رضایت مراجعین (مدیریت)


دسته بندیمدیریت
فرمت فایلdocx
تعداد صفحات99
حجم فایل318 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

بررسی تاثیر تبلیغات روابط عمومی بر میزان رضایت مراجعین

نگارش پاییز 1394 در فرمت ورد و قابل ویرایش

**توجه**

1- این فایل توسط گروه مهندسین برتر(فایل یار) نگارش شده است استفاده از فایل فقط برای خریدار ان مجاز می باشد و هرگونه استفاده برای کسانی که فایل خریداری ننموده اند شرعا حرام و قابل پیگیری حقوقی می باشد.

2-این فایل دارای گارانتی ویرایش یک مرتبه برای خریدار آن می باشد.

در فرمت ورد و قایل ویرایش با فونت نازنین 14 و فاصله بین خطوط یک سانتی متر

بیان مسئله

یكی از مهم ترین سرفصل های روابط عمومی ارتباط با رسانه های تبلیغاتی است. انتخاب بهترین روش برای انتقال پیام به مخاطب، هنر روابط عمومی است. این توانایی با برخورداری از دانش شناخت رسانه ها، كاركرد آن ها و شناخت مخاطبان امكان پذیر است. روابط عمومی پس از شناخت دقیق مخاطب به ارزیابی نیازهای آنان پرداخته و براساس نیاز مخاطبان اطلاعات مورد نیاز گردآوری شده را در اختیار آنان قرار می دهد. عدم استفاده درست از ابزار رسانه ها و عدم شناخت صحیح از نیاز مخاطبان موجب شكست روابط عمومی در اهداف خود خواهد شد. بر این اساس نیاز روابط عمومی به رسانه ها و مجموعه های مشاور رسانه ها نمایان می گردد.بطور كلی روابط عمومی و تبلیغات از ابزارهای ترویجی به حساب می‌آیند.علاوه بر اینها از دیگر ابزارهای ترویجی می‏توان به فروش شخصی ، پیشبرد فروش و بازاریابی مستقیم اشاره كرد. اما مهمترین ابزارهای مختلف ترویج، روابط عمومی و تبلیغات هستند . با نگاهی گذرا به تاریخچه روابط عمومی در ایران، غالبا شاهد فعالیت روابط عمومی‏ها در قالبی كاملا دولتی هستیم كه وظیفه شان دفاع از ابعاد سیاسی سازمان است و توجهی به مشتریان ندارد. در سویی دیگر شاهد تبلیغاتی هستیم كه صرفا از سازمان حمایت می كند و توجهی به مشتری ندارد. بدین معنی كه روابط عمومی و تبلیغاتی را تجربه كردیم كه هر دو در دفاع از سازمان و بدون توجه به مشتری فعالیت كرده اند.

منظور از تبلیغات در روابط عمومی، تبلیغات سیاسی (پروپاگاندا) یا تبلیغات تجاری نیست، بلكه تبلیغاتی مدنظر است كه دارای رویكرد اطلاع‌رسانی و افزایش آگاهی‌های عمومی افراد جامعه نسبت به برنامه‌ها، اقدامات و فعالیت‌های سازمان و ارائه گزارش به مردم و مخاطبین بدون هیچ‌گونه اغراق، بزرگ‌نمایی و دروغ‌پردازی باشد. روابط عمومی‌ها باید منادی آن نوع تبلیغاتی باشند كه با دستكاری اندیشه‌ها و القاء، تلقین، دروغ و فریب، كاری نداشته باشد، بلكه به تبلیغاتی بپردازد كه بر پایه‌ی اطلاع‌رسانی،‌ افزایش آگاهی‌های عمومی، اقناع و ترغیب و آموزش انجام می‌گیرد. (شبرنگی، 1382: 103-100). تبلیغ باید در معرض دید قرار گیرد، درک شود، آموخته شود، به یاد بماند و به عمل درآید. (پراتکانیس و دیگران،1383، ص‌۲۳). با تبلیغات به‌موقع و متعادل می‌توان برنامه‌ها و سیاست‌های سازمان‌ها و دستگاه‌ها را برای مردم تشریح كرد و به تصویر كشید و از همیاری و همفكری و مشاركت مردم در اجرای طرح‌های منطقه‌ای و ملی سود جست. بنابراین در حرفه‌ی روابط عمومی و ارتباطات، منظور از تبلیغ، به‌كارگیری فن ترغیب و تشویق و استفاده‌ی صحیح و مؤثر از همه‌ی تكنیك‌های ارتباط جمعی، گروهی و فردی است. (شبرنگی، 1382: 103-100).هدف از این تحقیق بررسی بررسی تاثیر تبلیغات روابط عمومی بر میزان رضایت مراجعین می باشد و متغیر وابسته تحقیق، تبلیغات روابط عمومی و متغیر های مستقل شامل: شناخت تاکتیک های مختلف تبلیغات، دراختیارداشتن امکانات و وسایل ارتباطی، میزان ارتباط مسئول روابط عمومی با رسانه های جمعی مختلف، میزان استفاده از تکنولوژی های تبلیغاتی مختلف برای انجام تبلیغات می باشد.

اهداف تحقیق

اهداف اصلی:

1- بررسی تاثیر تبلیغات روابط عمومی بر میزان رضایت مراجعین

اهداف فرعی:

1-ارزیابی شناخت تاکتیک های تبلیغاتی مختلف و تکنولوژی های نوین تبلیغاتی برای افزایش رضایت مراجعین.

2- بررسی میزان کارآمدی تبلیغات در روابط عمومی و عوامل تاثیرگذار بر آن.

تاریخچه تبلیغات در جهان و ایران

آنچه که امروز به عنوان تبلیغات نو و جدید می شناسیم، ریشه در اواخر قرن نوزدهم و اوایل قرن بیستم در کشور ایالات متحده دارد. اما به طور کلی برای تبلیغات اعم از سیاسی یا تجاری می توان سه دوره تاریخی قبل از انقلاب گوتنبرگ و اختراع و تکمیل ماشین چاپ در سال ۱۴۵۰ را در نظر گرفت.

۱) دوره علایم تجاری در زمان های گذشته افتخار و غروری که استادکاران داشتند، منجر به استفاده تبلیغاتی از آن به شکل علامت یا علامت های مشخص، شده است. به طور مثال آنان برای موضوعاتی مانند کاسه، کوزه سفالی و.... علامت خود را حک می کردند. بدین ترتیب شهرت آنان دست به دست و زبان به زبان می گشت و خریداران هنگام خرید به علایم تجاری توجه می کردند.

۲) نشانه ها و تبلیغ روی دیوارها

وسیله دیگر تبلیغات، جملاتی بود که روی سنگ و دیوارهای جنب محلی که اجناس مختلف به فروش می رسید نوشته می شد و از اجناس و کالا تمجید و تحسین می کرد. نظیر آن را می توان تبلیغات دیوارها و تابلوهای بالای مغازه های امروزی ذکر کرد. به طور مثال کاوش هایی که در شهر بمبئی آمده نشان داده است که در هر دکان کوچکی یک نوشته ای روی دیوار جنب در ورودی مغازه داشته است.

۳) جارچیهای شهر

در دوران گذشته به ویژه در یونان، جارچیهای عمومی وظیفه اطلاع رسانی را انجام می دادند، آنان اخبار مهم و وقایع مورد علاقه مردم را انتشار و بابت آن کارمزد می گرفتند. آنان حتی اتحادیه ای نیز تشکیل داده بودند اما بعد از ۱۴۵۰ و اختراع ماشین چاپ به وسیله یوهان گوتنبرگ به تدریج و تقریباً طی ۳۰۰ سال تمام اروپا تحت تأثیر این صنعت قرار گرفت. با بسط و گسترش مطبوعات در اواسط قرن هفدهم، تبلیغات به صورت جدیدی برای اطلاع افراد باسواد رشد و کم کم شروع به پیشرفت کرد.

بسط و توسعه چاپ روز به روز بر تعداد روزنامه ها و مجله ها افزوده شد و اولین روزنامه در ایالات متحده به نام بوستون نیوزلتر در سال ۱۶۹۰ چاپ شد و در سال ۱۹۱۴ قریب ۱۵ هزار روزنامه و مجله در این کشور منتشر شد.

سرانجام پس از پیدایش رادیو و ارسال اولین پیام به وسیله مارکنی در سال ۱۸۹۵ کم کم تبلیغات جای خود را در رسانه جدید گشود و اولین رادیو تجاری به نام کاکا در شهر پیترزبورگ واقع در ایالات پنسیلوانیا راه اندازی شد و بعدها شبکه عظیمی مانند A.B.C در سال ۱۹۲۶ تأسیس شد، پس از خاتمه جنگ جهانی دوم در سال ۱۹۴۵ تبلیغات از طریق تلویزیون آغاز شد و به سرعت گسترش یافت.

در فاصله بین سال های ۱۸۹۰ و دهه ۱۹۲۰ شاهد تغییرات عمده ای در صنعت تبلیغات بازرگانی و آثار اجتماعی آن بودیم. تا قبل از ۱۸۹۰ توجه مؤسسات تبلیغی تنها معطوف به بازار فروش کالا یا متن رسانه های مناسب و کوشش در متقاعد کردن صاحب شغلی است که باید برای آنها تبلیغ می شد. بعد از سال ۱۸۹۰ تبلیغات حاکی از گسترش دامنه خلاقیت و نقش مشاغل شد.

تبلیغات بازرگانی با به کار بردن شگردهای مختلف ارایه شد و با استفاده از قلم های مختلف و صفحه آرایی های مختلف و غیره به راه چند سویه ای برای اقناع مخاطبان تبدیل شد.

فهرست مطالب

عنوان صفحه

فصل 1- کلیات تحقیق... 1

1-1- مقدمه...... 2

1-2- بیان مسئله. 3

1-3- اهمیت و ضرورت انجام تحقیق.. 4

1-4- اهداف تحقیق.. 4

1-5- سوالات تحقیق.. 5

فصل 2- ادبیات و مستندات تحقیق... 6

2-1- پیشینه تحقیق.. 7

2-2- تاریخچه تحقیق.. 11

2-3- روابط عمومی.. 20

2-4- تعاریف و مفاهیم روابط عمومی.. 21

2-4-1- تعریف لغوی روابط عمومی.. 22

2-4-2- تعریف اصطلاحی روابط عمومی.. 23

2-5- ویژگی های روابط عمومی.. 24

2-6- اهمیت و ضرورت روابط عمومی.. 24

2-7- انواع روابط عمومی.. 25

2-7-1- انواع روابط عمومی درعصر امروز 26

2-8- جایگاه روابط عمومی در ایران.. 27

2-9- تعریف تبلیغ.. 30

2-10- تعریف تبلیغات... 31

2-11- انواع تبلیغات بر اساس هدف... 33

2-12- انواع روش های تبلیغات... 33

2-13- ضرورت‌ تبلیغات‌ در جامعه‌ امروز 34

2-14- نیاز و اهمیت تبلیغات... 35

2-15- نهادینه‌ کردن‌ فرهنگ‌ تبلیغات... 36

2-16- پیوند تبلیغات و روابط عمومی در جهت رضایت مراجعین.. 38

2-16-1- نقش مخاطب در عملکرد روابط عمومی و مبلغین تبلیغات... 38

2-17- تبلیغات در روابط عمومی، رویکردی اطلاع‌رسانی.. 38

2-17-1- اهداف روابط عمومی و تبلیغات... 40

2-18- نقش ‌تبلیغات‌ در روابط عمومی.. 41

2-19- جایگاه‌ تبلیغات در روابط عمومی ها 42

2-20- رویكردهای ارزیابی میزان اثربخشی تبلیغات روابط عمومی در میزان رضایت مراجعین.. 42

2-21- چارچوب نظری روابط عمومی.. 43

2-22- مدل مفهومی تحقیق.. 50

2-23- فرضیات تحقیق.. 50

فصل 3- روش شناسی تحقیق... 52

3-1- متغیرهای تحقیق.. 53

3-2- تعریف مفاهیم.. 53

3-3- روش تحقیق و ابزار گردآوری داده ها 55

3-4- جامعه آماری.. 56

3-5- برآورد حجم نمونه. 56

3-6- روش نمونه گیری.. 56

3-7- اعتبار و روایی.. 56

3-8- روش تجزیه و تحلیل داده ها 57

فصل 4- تجزیه و تحلیل اطلاعات... 58

4-1- مقدمه...... 59

4-2- یافته های توصیفی مربوط به متغیر های تحقیق.. 59

4-3- یافته های مربوط به فرضیه های تحقیق.. 77

فصل 5- نتیجه‌گیری و پیشنهادات... 80

5-1- مقدمه........ 81

5-2- نتیجه گیری.. 81

5-3- محدودیتهای تحقیق.. 82

5-4- پیشنهادات... 83

فهرست جداول

جدول‏4‑1 توزیع سنی مدیران ارشد و کارکنان.. 59

جدول‏4‑2 میزان تحصیلات مدیران ارشد و کارکنان.. 60

جدول‏4‑3 نحوه پاسخ گویی به سوالات نگرش کارکنان روابط عمومی در خصوص تبلیغات روابط عمومی.. 62

جدول‏4‑4 نحوه پاسخ گویی به سوالات نگرش مدیران ارشد روابط عمومی در خصوص تبلیغات روابط عمومی 64

جدول‏4‑5 نحوه پاسخ گویی به سوالات نقش عوامل موثر بر توانمندسازی و توسعه جایگاه روابط عمومی.. 65

جدول‏4‑6 نتایج آزمون t استیودنت زیر فرضیه اول.. 78

جدول‏4‑7 نتایج آزمون t استیودنت زیر فرضیه دوم.

فهرست شکل­ها

شکل ‏4‑1 توزیع سنی مدیران ارشد و کارکنان مرد. 60

شکل ‏4‑2 توزیع سنی مدیران ارشد و کارکنان زن.. 61

شکل ‏4‑3میزان تحصیلات مدیران ارشد و کارکنان مرد. 61

شکل ‏4‑4میزان تحصیلات مدیران ارشد و کارکنان زن.. 62

شکل ‏4‑5 نحوه پاسخ گویی به سوال 2. 66

شکل ‏4‑6 نحوه پاسخ گویی به سوال 3. 67

شکل ‏4‑7 نحوه پاسخ گویی به سوال 7. 67

شکل ‏4‑8 نحوه پاسخ گویی به سوال 9. 67

شکل ‏4‑9 نحوه پاسخ گویی به سوال 12. 68

شکل ‏4‑10 نحوه پاسخ گویی به سوال 16. 68

شکل ‏4‑11 نحوه پاسخ گویی به سوال 18. 68

شکل ‏4‑12 نحوه پاسخ گویی به سوال 21. 69

شکل ‏4‑13 نحوه پاسخ گویی به سوال 25. 69

شکل ‏4‑14 نحوه پاسخ گویی به سوال 26. 69

شکل ‏4‑15 نحوه پاسخ گویی به سوال 1. 70

شکل ‏4‑16 نحوه پاسخ گویی به سوال 6. 70

شکل ‏4‑17 نحوه پاسخ گویی به سوال 10. 71

شکل ‏4‑18 نحوه پاسخ گویی به سوال 13. 71

شکل ‏4‑19 نحوه پاسخ گویی به سوال 14. 72

شکل ‏4‑20 نحوه پاسخ گویی به سوال 17. 72

شکل ‏4‑21 نحوه پاسخ گویی به سوال 19. 72

شکل ‏4‑22 نحوه پاسخ گویی به سوال 24. 73

شکل ‏4‑23 نحوه پاسخ گویی به سوال 28. 73

شکل ‏4‑24 نحوه پاسخ گویی به سوال 29. 73

شکل ‏4‑25 نحوه پاسخ گویی به سوال 4. 74

شکل ‏4‑26 نحوه پاسخ گویی به سوال 5. 74

شکل ‏4‑27 نحوه پاسخ گویی به سوال 8. 75

شکل ‏4‑28 نحوه پاسخ گویی به سوال 11. 75

شکل ‏4‑29 نحوه پاسخ گویی به سوال 15. 75

شکل ‏4‑30 نحوه پاسخ گویی به سوال 20. 76

شکل ‏4‑31 نحوه پاسخ گویی به سوال 22. 76

شکل ‏4‑32 نحوه پاسخ گویی به سوال 23. 76

شکل ‏4‑33 نحوه پاسخ گویی به سوال 27. 77

شکل ‏4‑34 نحوه پاسخ گویی به سوال 30. 77

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب ها: بررسی تاثیر تبلیغات روابط عمومی بر میزان رضایت مراجعین , تاثیر تبلیغات روابط عمومی بر رضایت مراجعین , روابط عمومی , دانلود رایگان , رشته روابط عمو ,
[ بازدید : 23 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]
[ شنبه 4 آذر 1396 ] [ 11:45 ] [ فردوس جام ]

پاورپوینت آناتومی جمجمه (تربیت بدنی)


دسته بندیتربیت بدنی
فرمت فایلppt
تعداد صفحات34
حجم فایل1.485 مگا بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

آناتومی جمجمه

Ø از مجموع 22 استخوان پهن و نامنظم تشکیل شده است که با استخوان لامی و استخوانهای درون گوش میانی 29 عدد می باشد.

Ø این استخوانها سروصورت را شکل می دهند.

Ø همه بجز فک پایینی به وسیله بافت همبندی با هم مفصل شده و هیچ گونه حرکتی ندارند.این نوع مفصل لیفی را درز sture))می نامند.

جمجمه از دو بخش استخوان تشکیل شده است:

1.یکی از استخوانهای فرد جمجمه است که از دو بخش افقی وعمودی تشکیل شده است.

2.بخش عمودی حفره جمجمه را از جلو محدود نموده،پیشانی را می سازد وبخش افقی ساختن سقف کاسه چشم و حفره ی بینی دخالت دارد.

3.استخوان پیشانی با استخوانهای دیگر جمجمه مانند:پروانه ای،پرویزنی ،فک بالایی ، جانبی ،گونه ای،اشکی ،و بینی مفصل می گردد.

عناوین اسلایدها


استخوان پیشانی Forantal

استخوان پس سری Occipital

استخوان پروانه ای Sphenoid

استخوان پرویزنی Ethmoid

استخوان گیجگاهی Temporal

استخوان آهیانه Parietal

1- نمای پیشانی frontalis Norma

2-نمای پس سری occipitalis Norma

3-نمای جانبی lateralis Norma

4-نمای قاعده ای basalis Norma

5-نمای عمودی Norma rticalis

ملاج Fontanell

استخوان لامی Hyoid bone

استخوان ترقوه Clavicle

استخوان کتف Scapula

زوایا وکناره های استخوان کتف

استخوان لگن Pelvis

نمای بیرونی استخوان لگن

نمای درونی استخوان لگن

تفاوت لگن در زن ومرد

منابع:

1- کالبد شناسی عمومی دکترسیدفخرالدین مصباح اردکانی

2- کالبد شناسی انسانی دکترجمال الدین مستقیمی

3-مبانی آناتومی و حرکت ولی اله دبیدی روشن

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب ها: جمجمه , استخوان پیشانی , استخوان پرویزنی , نمای قاعده ای , ملاج , استخوان لگن , تفاوت لگن در زن ومرد , استخوان کتف , استخوان آهیانه ,
[ بازدید : 24 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]
[ شنبه 4 آذر 1396 ] [ 11:44 ] [ فردوس جام ]

پاورپوینت مغز و ساختمان آن (تربیت بدنی)


دسته بندیتربیت بدنی
فرمت فایلpptx
تعداد صفحات49
حجم فایل1.973 مگا بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

مغز و ساختمان آن

مخچه بزرگترین بخش مغز پسین می باشد که در بزرگسالان 8/1 وزن مغز (150 گرم) را تشکیل میدهد.

در درون حفره جمجمه ای پشتی ودر زیر لوب پس سری مخ قرار دارد که بوسیله چادر مخچه (بخشی از سخت جامه) از آن جدا میگردد و شامل دو نیمکره است که بوسیله یک بخش میانی به نام کرمینه (Vermis) بهم پیوند میشوند.

با پیشرفت رشد و تکامل لوله عصبی نخستین ، بخش دمی آن نخاع و بخش سری حبابهای مغزی را تشکیل میدهد. فضای درون لوله عصبی همچنان باز می ماند و دربخش سری گشادتر میگردد. فضاهای درون این حبابها بطن های مغزی را می سازند.

فضای درون تل انسفالون : بطن های جانبی

فضای درون دیانسفالون : بطن سوم

فضای درون رومبانسفالون : بطن چهارم

فضای درون مزانسفالون باریک بوده مجرای مغزی را می سازد که بطن سوم و چهارم را بهم مرتبط می سازند.

عناوین اسلایدها

ساقه مغز (Brain stem)

ساقه مغز شامل

اعمال ساقه مغز

بصل النخاع (Medulla oblongata)

ساختمان درونی

پل مغزی (Pons)

ساختمان درونی

در برش عرضی پل دو ناحیه را می توان درنظر گرفت

مغز میانی (Midbrain)

ساختمان درونی

مخچه (Cerebellum )

ساختمان درونی

اعمال مخچه

پایه های مخچه ای

تشکیلات شبکه ای

وظایف تشکیلات شبکه ای

مغز واسطه ایDiencephalon ) )

ساختمان درونی

تالاموس

اپی تالاموس

متاتالاموس

هیپوتالاموس

اعمال هیپوتالاموس

ساب تالاموس

مخ (Cerebrum)

ساختمان درونی

قشر مخ

رشته های هماهنگ کننده

رشته های ارتباطی

رشته های پرتابی

بطن های مغز

اسکالپ (Scalp)

پرده مننژ

سخت شامه

عنکبوتیه

نرم شامه

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب ها: ساقه مغز , بصل النخاع , پل مغزی , مغز میانی , مخچه , پایه های مخچه ای , تالاموس , متاتالاموس , ساب تالاموس , قشر مخ , بطن های مغز , پرده مننژ , عنکبوتیه , نرم شامه ,
[ بازدید : 24 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ شنبه 4 آذر 1396 ] [ 11:44 ] [ فردوس جام ]

پاورپوینت سیستم ایمنی و ورزش (تربیت بدنی)


دسته بندیتربیت بدنی
فرمت فایلppt
تعداد صفحات99
حجم فایل2.893 مگا بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

سیستم ایمنی و ورزش

سیستم ایمنی در چندین قسمت بدن واقع شده است

سلول های ایمنی در اندام های اولیه ( مغز استخوان، تیموس) تکامل می یابند

پاسخ های ایمنی در اندام های ثانویه (طحال، لوزه ها، آپاندیس) رخ می دهند

هنگامی سیستم ایمنی ما در حال شکل گیری است، ما توسط دفاع های ایمنی به نام آنتی بادی ها محافظت می شویم، که این آنتی بادی ها ( IgG) از طریق جفت از خون مادر به خون جنین انتقال می یابند.

مکانیسم های مسوول ایجاد تغییر در ایمنی در حین ورزش چند عاملی هستند.

که شامل فاکتورهای عصبی-هورمونی از جمله هورمون آدرنالین، نورآدرنالین، هورمون رشد و هورمون کورتیزول می باشد.

به نظر می رسد که این هورمون ها در دوره ی ریکاوری بر روی نوتروفیل ها و لنفوسیت ها اثر گذار می باشند.

برخی عناوین اسلایدها

آناتومی سیستم ایمنی

سلول های سیستم ایمنی

انواع ایمنی

سیستم ایمنی

ایمنی ذاتی ( غیر اختصاصی )

شیمیایی

ایمنی ذاتی ( غیر اختصاصی )

اهمیت بیگانه خواری

پاسخ التهابی

ماست سل ها

عوامل محلول در پاسخ های ایمنی

ایمنی اکتسابی

تکامل لنفوسیت ها

تکامل لنفوسیت ها

انواع لنفوسیت ها

پلاسماسل

انواع ایمنی اکتسابی

انتخاب کلونی لنفوسیت ها

انتخاب کلونی لنفوسیت ها

انتخاب کلونی لنفوسیت ها

ایمنی هومورال

انوع آنتی بادی

اعمال آنتی بادی ها

ایمنی سلولی

مولکول MHC و انواع آن

کلاس یک مولکول MHC

کلاس دو مولکول MHC

نقش سلول های T کمکی درایمنی اکتسابی

سلول های T کشنده: پاسخ به سلول های عفونی و سرطانی

سیستم ایمنی و ورزش

اثر ورزش شدید بر سیستم ایمنی

اثر ورزش کوتاه مدت شدید بر روی تعداد گلبول های سفید

اثر ورزش شدید کوتاه مدت بر روی تعداد لنفوسیت ها

اثر ورزش حاد بر روی سطوح سایتوکین

اثر ورزش حاد بر روی سطوح اینترلوکین 6

ارتباط احتمالی بین پاسخ سایتوکین و آسیب عضله

پروتئین های فاز حاد و سطح سایتوکین

مکانیسم های عصبی-هورمونی و سیستم ایمنی

مقایسه ی سیستم ایمنی ورزشکاران و غیر ورزشکاران

عملكرد ایمنی در ورزشكاران و غیر ورزشكاران

نقش مكمل های تغذیه ای در سیستم ایمنی

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب ها: آناتومی سیستم ایمنی , انواع ایمنی , ایمنی ذاتی , اهمیت بیگانه خواری , پاسخ التهابی , ماست سل ها , تکامل لنفوسیت ها , پلاسماسل , ایمنی هومورال , اثر ورزش حاد ,
[ بازدید : 39 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ شنبه 4 آذر 1396 ] [ 11:44 ] [ فردوس جام ]

جزوه ی کسب درآمد تضمینی از اینترنت بدون سرمایه یا کمترین سرمایه ...عدم رضایت=بازگشت وجه (آموزشی)


دسته بندیآموزشی
فرمت فایلpdf
تعداد صفحات69
حجم فایل874 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

سلام...همونطور که میدونید در اینترنت هزاران کتاب و مقاله و جزوه در مورد کسب درآمد از اینترنت هست که به قیمت های مختلف به فروش میره و بعضی هم رایگان هستند ولی هیچکدوم تضمینی و یک درصد هم عملی نیستند و اگر هم یک درصد عملی باشند تو ایران جواب نمیده و بدون سرمایه هم نمیشه کاری کرد... ولی حالا که این جزوه رو انتخاب کردین باید بهتون بگم که این جزوه با تمامیه جزوه ها و کتاب های کسب درآمد از اینترنت فرق داره و من بصورت صد درصد عملی بهتون از اول تا آخر کسب درآمد از اینترنت تو ایرانو حتی بدون سرمایه و یا سرمایه ی کم توضیح دادم...و سعی کردم اصلا پرحرفی نکنم و مرحله به مرحله براتون توضیح بدم...من قول میدم اگر این جزوه رو با دقت و مرحله به مرحله بخونین و تلاش کنید خیلی راحت به درآمد های مختلف از اینترنت میرسید... در انتهای جزوه هم آموزش تمامیه نرم افزارهای ارتباطی مثل اینستاگرام و تلگرام وآموزش هک گوشی های سیمبین رو گذاشتم...دوستان بازم میگم این جزوه کاملا تضمینی هست و مبلغشم که از همه کتابا ارزونتر هست...این جزوه رو خودم تو دو ماه نوشتم و حاصل تجربیات بنده هست....ایمیل من هم برای مشاوره و پشتیبانی در خدمتتون هست...hamodhamed8124@gmail.com

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب ها: اینترنت , کسب درآمد از اینترنت , درآمد تضمینی , بدون سرمایه , فروشگاه کالا و فایل ,
[ بازدید : 30 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ شنبه 4 آذر 1396 ] [ 11:44 ] [ فردوس جام ]
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]